Gambar Terkini Rehana Yassin, Heroin Azroy Dalam "Gila-Gila Remaja" Mengejutkan Semua


Siapa yang lahir pada tahun 80an memang tahu filem ni. Filem yang di tayangkan pada tahun 1986 antara filem popular era tu. Hero era tu Faizal hussin. 


Mesti ramai nak tahu macam mana la rupa terkini Rehana Yasin sekarang yer. Dulu tengok dalam filem gila2 remaja memang comel giler dengan kening tebalnya. Muka pulak macam pan asia jer. Cuma time tu dia tak pandai berlakon sikit. Sekarang tak tau la pandai ke tidak berlakon sebab rasanya dia pun dah tak berlakon lagi.


Kalau korang nak tengok inilah rupa terkini pemegang watak suzana heroin filem gila gila remaja tahun 1985 tu. Walau chubby sikit tetap cantik.


RM50k sebulan dengan main handphone sahaja
Buat duit kerja di rumah. Gaji lumayan dalam USD. Daftar segera
loading...
loading...

0 comment... add one now