Abaikan Gadis-Gadis Atas Katil, Tapi Cuba Tengok Benda Makhluk Aneh Dekat Yang Bawah Katil


Pada zaman sekarang.. Tiada yg mane layak diuji oleh syaitan dan jin dimana mereka hanya menyorak gembira kerana kita digolongan mereka sbg ahli neraka di akhirat kelak..mengapa??? “Sebaiknya manusia itu akan lebih baik drpd para malaikat,tetapi Sejahatnya manusia itu adalah lebih jahatnya daripada iblis lakhnatullah” apa motifnya?hanya untuk menakutkan makhluk yg juga dicipta dari Allah..INGATLAH hanya satu sahaja yg perlu yang kita takutkan ialah ALLAH S.W.T…Dan FIKIRKAN positif sekiranya berlaku sekalipun gangguan seperti Ini lihatlah mereka juga makhluk CIPTAAN ALLAH yg tidak perlu kita takut selain daripada ALLAH S.W.T.

Mcm ni la sye nk ckp..rupa jin bnyk..kekadang leh mnjelma dlm plbagai rupa bntuk..ade bntuk manusia..ular..kala jngking dan sbgai nya..jin pula trbahagi kpd dua golongn..golongn prtama jin islam dan golongn kdua bkn jin islam..jin dan iblis ni mkhluk allah gak..ade diceritakan bngsa jin ni dlm al quran dlm surah jin..ade mngisahkn bngsa jin ni…allah dah printahkn jin iblis dan mnusia supaya tunduk sembah allah..stu makhluk jer x sujud sembah allah iaitu iblis..sbb die angkuh ngn allah taala..mungkin jua yng trnmpk klibt makhluk ni mungkin asal silah tmpt die tinggal dahulu atau orng buat kerja khurafat..untuk mngatasi bnda ni agar x mnggnggu kita bacalah 4 kul,alfatihah dan ayat qursi. Ia dpt mmbenteng diri kita dari dikacau atau di gnggu mkhluk niy…wallahualam bill sowaf.

kepada manusia2 sekalian jangan percaya pada gambar2 ini kerana satu ia adalah satu fitnah and 2 syaitan itu adalah jin dan dye adalah askar dajjal yang menyebarkan fitnah kat korang seme punyer hati klo korang x betolkan aqidah korang dgn baca Al-quran percaya lah pada bende2 ni iaitu fitnah makhluk munafik jin ni akan membisikkan hati korang dgn bende yang menipu seperti org yang mengikut firaun dh dapat kebenaran tapi xnak terima dimana allah ade ckp dlm qi=uran
Allah has told us of this when He said (interpretation of the meaning):

“O Children of Adam! Let not Shaytan (Satan) deceive you, as he got your parents [Adam and Hawwa] out of Paradise, stripping them of their raiments, to show them their private parts. Verily, he and Qabiluhu (his soldiers from the jinn or his tribe) see you from where you cannot see them.” [7:27]

Sumber : Ringan Berat

RM50k sebulan dengan main handphone sahaja
Buat duit kerja di rumah. Gaji lumayan dalam USD. Daftar segera
loading...

0 comment... add one now